امروز: 12 تیر 1403 ساعت: 05:29

وزیر صمت در آئین افتتاح پروژه های منطقه گل گهر:

نیروگاه تمام و کمال ایرانی، باعث افتخار است

واحد سوم نیروگاه گازی سیکل ترکیبی سیرجان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر مسوولان به بهره برداری رسید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در رأس هیأتی و در ادامه سفر به استان کرمان عصر روز پنجشنبه 31 خرداد وارد منطقه معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان شد و پس از افتتاح 2 پروژه از جمله واحد سوم نیروگاه گازی سیکل ترکیبی سیرجان در جمع مدیران شرکت های این منطقه سخنرانی کرد.

عباس علی آبادی به همراه استاندار کرمان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس و جمعی از مدیران ارشد استان کرمان ابتدا در شرکت گهر انرژی سیرجان، واحد سوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی این شرکت را افتتاح و سپس بهره برداری از ۵۸ دستگاه دامپ تراک و ۴ دستگاه بولدوزر را در پروژه نوسازی و تجهیز ماشین آلات معدنی شرکت گل گهر افتتاح کرد.

وی پس از آن در جمع مدیران شرکت های معدنی و صنعتی منطقه گل گهر طی سخنانی با تجلیل از شخصیت بی نظیر شهید آیت الله رئیسی گفت: از دیروز به استان کرمان آمدیم تا اگر کار ناتمامی از رئیس جمهور شهید باقی مانده باشد را تمام و روح ایشان را شاد کنیم.

علی آبادی خطاب به مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: شما مدیری بسیار توانمند، سالم و پاکدست هستید ، پس همواره الگو بمانید و فساد را تحمل نکنید و با آن بجنگید.

وزیر صمت همچنین با اشاره به اهمیت نیروی انسانی و توان مدیریتی در مجموعه گل گهر تصریح کرد: مهندسین خود را تقویت کنید و با نهادهای علمی و دانش بنیان در داخل و خارج از کشور ارتباط بگیرید و از عقل و ظرفیت های دانشی آنها بیاموزید.

وی با اشاره به افتتاح واحد سوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی گهر انرژی گفت: افتخار ما و شما این است که این نیروگاه تمام و کمال ایرانی است و با فکر و تدبیر و مدل کنترل ایرانی به بهره برداری رسیده است.

وزیر صمت خطاب به همه مدیران منطقه گل گهر از آنها خواست به سمت خلق ارزش و بهره وری بالاتر بروند، شدت انرژی را کاهش بدهید و با بالا بردن ارزش افزوده و صادرات به دنیا نشان دهید که بعد از 45 سال تحریم، سرمان با افتخار بالاست و در مسیر امید هستیم.

در این مراسم که استاندار کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس از دیگر سخنرانان آن بودند، مدیر عامل شرکت گل گهر وزیر صمت را شخصیتی الگو هم از نظر فنی و تخصصی و هم از نظر اخلاقی برای همه مدیران صنعتی کشور معرفی کردو گفت: باید از این ذخیره ارزشمند بیشترین استفاده را ببریم.

لازم به ذکر است واحد سوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت گهر انرژی با اعتباری بالغ بر 55 میلیون یورو به مرحله بهره برداری رسید که برای 150 نفر اشتغال زایی داشته است. همچنین پروژه نوسازی و تجهیز ماشین آلات معدنی شرکت گل گهر نیز با اعتباری حدود 70 میلیون یورو به بهره برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار