امروز: 12 تیر 1403 ساعت: 04:59

به کمک متخصصان ایرانی شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) محقق شد؛

راه‌اندازی اولین طرح فولاد سازی بومی کشور با دانش فنی داخلی

شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) زیر مجموعه هلدینگ آسکوتک و یکی از بازوهای توانمند و اجرایی سازمان ایمیدرو است که موفق شد با تولید دانش فنی و به کمک متخصصان ایرانی خود برای اولین بار واحد فولادسازی شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری را راه اندازی و به تولید برساند.

به گزارش. جهان فولاد شرکت (MME) با دانش تمام بومی متخصصان خود توانست برای اولین‌بار در کشور با تکنولوژی، مهندسی، تأمین و ساخت قطعات داخلی در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان بایستد و یک واحد فولاد سازی را به صورت کاملا بومی راه‌اندازی کند.

با تولید نخستین تختال شرکت فولاد سفید دشت در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ که با تکنولوژی بومی و با همت متخصصان ایرانی شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) محقق شد، ضمن کامل شدن چرخه تولید و ثبت دانش ساخت کارخانه فولادی، برگ زرین دیگری به افتخارات صنعت فولاد کشور افزوده‌ شود.

توان متخصصان ایرانی در خلق چنین حماسه‌ای بدون نیاز به کشورهای خارجی و با دانش تمام داخلی می تواند زمینه ساز تحقق شعار مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید و همچنین توجه به دانش داخلی شود.

واحد فولادسازی شرکت فولاد سفید دشت اولین طرح فولادسازی بومی کشور است که در شرایط تحریم تمامی مراحل ساخت، نصب و بهره‌برداری آن بدون حضور کارشناسان خارجی و به دست متخصصان شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) و شرکت فولاد پایا انجام ‌گرفته است.

تحقق چنین پروژه عظیمی به دست متخصصان ایرانی شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) یک تحول عظیم در صنعت فولاد کشور و گواه این مساله‌ است که جوانان این مرز و بوم به این خودباوری رسیده‌اند که به هرچیزی که بخواهند دست پیدا می‌کنند و تحریم‌های ظالمانه دشمنان هیچ اثری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار